بفرما مقاله حرف دل کتاب و....
عـکس کتاب مقاله دانستنی....

captian.loxblog.com
Oskole Palasht 128 دانلود
Faghat Bargard 128 دانلود





تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

captian.loxblog.com حجم
 
Mobarak Bashe demo intro
 
avi دانلود 8
 
Mobarak Bashe demo intro mp4
 
دانلود 6
 
Mobarak Bashe demo intro wmv دانلود 3
Mobarak Bashe demo intro 3gp دانلود 1

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 




تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

نام کلیپ

کیفیت

 لینک مستقیم

حجم
majid rostami
avi دانلود 44
majid rostamimp4
دانلود38
majid rostamiwmvدانلود 18
majid rostami3gpدانلود 4

نمایش ویدئو به صورت انلاین : www.




تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

نام آهنگ

کیفیت

 

 لینک مستقیم

Bodo Donbale Bazit 192 دانلود
Bodo Donbale Bazit 128 دانلود





تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

عجیب ترین و جالب ترین معادله های جهان !

معادله 1:
انسان = خواب + خوراک + کار + تفریح الاغ = خواب + خوراک پس : انسان = الاغ + کار + تفریح و بنابراین : انسان - تفریح = الاغ + کار بعبارت دیگر : انسانی که تفریح نداره = الاغیه که فقط کار می کنه

معادله 2:
مرد = خواب + خوراک + درآمد الاغ = خواب + خوراک پس : مرد = الاغ + درآمد و بنابراین : مرد - درآمد = الاغ بعبارت دیگر : مردی که درآمد ندارد = الاغیه که فقط می خوره و می خوابه

معادله 3:
زن = خواب + خوراک + خرج پول الاغ = خواب + خوراک پس : زن = الاغ + خرج پول و بنابراین : زن - خرج پول = الاغ بعبارت دیگر : زنی که پول خرج نمی کنه = الاغیه که فقط می خوره و می خوابه

از معادلات  داریممردی که درآمد ندارد = زنی که پول خرج نمی کند پس: فرض منطقی ۱: مردها درآمد دارند تا نگذارند زنها تبدیل به الاغ شوند! و فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

نتیجه گیری:





تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

 

دانشگاه رفتن پسرا (ترم آماتوری ) .منم هوشنگ.وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه.وای خدا خوابگاه رو بگو.وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن و جرقه اکتشافات علمی ازهمین مکان به سرشون زده تنم مور مور میشه...راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که نمی دونم چیه اما شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه...! دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشه! لامسب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم سرش درد میگیره!!! پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان! ترم عاشق شدگیآه ای مریم...ای عشق من.ای تك مرغ عشق در كویر قلبم و ای همه زندگی من.می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.میخواهمت با تمام وجود عزیزم...همه پول و سرمایه من اگر داشتم،متعلق به توست! بدون تو این دنیا رو نمی خوام.کی میشه این درس من تموم شه تا بیام باهات ازدواج کنم...امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس میدرخشیدی تماشا می کردم... ترم 3(ترم افسردگی)  ترم زرنگ شدگیالو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟دلم تنگ شده واست گنجشک کوچولوی من.بیا ببینمت قربونت برم...مهشید جون من پشت خطی دارم .مامانمه.بعداً بت زنگ میزنم.... الو؟!به بــــــــــه! سلام چطوری ملیسا جون؟ آره بابا داشتم با مامانم صحبت میکردم... پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟ به خدا منم دلم یه ذره شده واست...باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو.... ترم5 (ترم مشروطه گی) الو سلام استاد! قربون بچّت! دارم مشروط میشم.2 نمره بهم بده تو رو خدا! من ضربه روحی خوردم دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد ....قول میدم جبران کنم.... ترم ولخرجیدگی
الومامان من خونه می خوام ! راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.دوباره بفرست.خرج پروژه ام شد!!! ترم7 (ترم پاتوقیده گی) سلام داش مصی! حاجی دمت گرم امشب بساز ما رو . از اون پنیر شیرازیای ردیف بیار که مهمون دارم. 3 صوت هم آیس بیار می خوایم فضا پیمایی کنیم.نوکرتم.ای ول داری!آقایی...
ترم فارغ التحصیلگیالو سلام... واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم . فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا....

 

 

 

الو سلام مامانی

 



 

الو مامان سلام.مریم منو ول کرد و گذاشت رفت! مامان جون افسرده شدم اولین عشقم بود دارم میمیرم از غصه.ای خدا بیا منو بکش راحتم کن.مامان من این زندگی رو نمی خوام.....

 

 

 

ترم اول





تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

علائم معتادین البته به اینترنت  Html در میارین و آدرسشو به استادتون میدین! یا در هنگام تایپ اون تو هر صفحش آدرس پست الکترونیک و وبسایت یا وبلاگتون رو حتی اگه کاملا بی ارتباط با اون موضوع باشه می نویسین و بعد چاپش می کنین!


 

 

اگه این علائم تو شما وجود داره شک نکنین به اینکه شما معتاد شدین! البته معتاد به اینترنت!!

1.بعد از خاموش کردن سیستمتون احساس پوچی بهتون دست میده و احساس می کنین که یه چیزی رو گم کردین یا کسی رو از دست دادین!!

2.تحقیق و پروژه های دانشگاهیتونو به فرمت

3.به جای دید و بازدید از دوستان و فامیل هاتون و صحبت کردن با اونها براشون ایمیل می فرستین!

4.هر روز صبح قبل از خوردن صبحانه ایمیلتون رو چک می کنین! یا در طول روز بیست دفعه به ایمیل و وبسایت یا وبلاگتون سر می زنین!

5.بیشتر دوست دارین تو خونه باشین و تو اینترنت گشت بزنین تا اینکه با کسی برین بیرون و قدمی بزنین!

6.اگه چند روز به سیستمتون دسترسی نداشته باشین یا نتونین روشنش کنین و تو اینترنت برین،احساس گیجی و گنگی می کنین و خواه نا خواه حواستون وسط کاراتون می ره به کامپیوتر و اینترنت و خبرای اونجا و هر جور که شده سعی می کنین به یه سیستم دسترسی پیدا کنین تا باهاش برین تو اینرنت!

7.به جای پرسیدن سوالاتون از آدمای دور و برتون ( حتی متخصصین اونها ) یا خوندن کتابهایی مرتبط با اون،سعی می کنین جواب سوالاتتون رو از تو اینترنت سرچ کنین!

8.یکی از آرزو هاتون این شده که به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشین و شبا خوابشو می بینین!! و وقتی هم که بهش دسترسی پیدا می کنین،نمی دونین باید چیکار کنین و هول میشین!!!

9.برای مراسمی مثل جشن تولد دوستان و آشناهاتون،چندتا عکس باحال از تو اینترنت دانلود می کنین و باهاش یه کلیپ تصویری می سازین و بهشون هدیه می دین!

10.تعداد دوستای اینترنتیتون بیشتر از دوستای بیرونی شما هستن و با دوستای اینترنتیتون صمیمی تر و خوش برخوردتر هستین!

11.بیشتر دوست دارین بازی های کامپیوتری رو حتی با گرافیک پایین و خیلی ساده اما آنلاین انجام بدین!

12.شبا تا صبح با این و اون ( گاهی وقتا با ده بیست نفر همزمان!! ) چت می کنین و از ناخون انگشت کوچیکه ی پای فیل تا رموز و زیبایی های کهکشان ها با هم صحبت می کنین!! و صبح ها نمی تونین زودتر از 11 – 10 بیدار شین!

13.آرزو می کردین ای کاش میشد مثلا نون رو دانلود کرد تا دیگه مجبور نشین صبح زود برین نون وایی و اینقدر تو صف نون وایی وایستین!!

14....!!...!

خوب حالا این علائم تو شما هم هست؟! اگه این علائم تو شما هست مطمئن باشین که شما دیگه یه معتاد حرفه ای به اینترنت شدین و از همین حالا فکر درمون خودتونو بکنین!!...





تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

فرق دختر و پسرا !! -دختر ها خیلی دوست دارند جای پسر ها باشند اما پسر ها اصلاً دوست ندارند جای دختر ها باشند!

2-
اگر یه دختر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه از خونه فرار میکنه اما یه پسر اگر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو از خونه فراری میده!

3-
یه دختر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه خودکشی میکنه اما یه پسر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو میکشه!

4-
یه پسر اگه 3 تا مشکل غیر قابل حل داشته یه هفته افسرده میشه بعد با 3 تا مشکل کنار میاد و زندگیش رو میکنه اما تا کنون دختری که 3 تا مشکل داشته باشه دیده نشده چون همشون در مرحله دو تا مشکل خودکشی میکنند و به سه تا نمیرسه مشکلاتشون!!!

5-
دخترا از پسرا موهاشون کوتاهتره!

6-
دخترا می خوان سر پسرا کلاه بزارن اما در نهایت سر خودشون کلاه میره ولی پسرا می خوان سر هر موجود زنده ای که میبینن کلاه بزارن و در نهایت موفق میشن!

8-
نقطه قوت پسرا چشماشونه اما نقطه قوت دخترا چشم و گوش ابرو و دماغ و دهن و .........هست!

9-
دخترا با اینکه بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت میکنن اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف میکنن و در هر تصادف رد پای یک دختر به چشم می خوره!

10-
دخترا فکر می کنن بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب و مداوم صداقت و راستگویی هستش ولی پسرا مطمئن هستند بهترین راه، دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف مقابله!!

11-
دختر ها از درس و مدرسه بیزارند ولی پسر ها از درس و مدرسه فراری هستند!

12-
پسر ها به هم حسودی نمی کنن اما دخترا به هم حسودی می کنن!

13-
اگر برادره دوست دختر داشته باشه خواهره سعی می کنه با اون دختر آشنا بشه ولی اگه خواهره دوست پسر داشته باشه برادره قسم می خوره که هم پسره و هم خواهره رو سر به نیست کنه!

14-
دختر ها زیر بار حرف زور میرن اما پسر ها خودشون حرف زور میزنن!

15-
دخترا زندگی مشترک رو در عشق و صفا و صمیمیت می بینن ولی پسر ها در غذا و سكس و ...!!!

16-
اگه یه دختر در یک جمع سوتی بده تا آخر دیگه هیچ حرفی نمیزنه اما پسر ها در یک جمع نه فقط سوتی میدن؛ بلکه تا میتونن خودشون و دیگران به اون سوتیه میخندن!!

17-
یه دختر اگه 24 ساعت با دوست پسرش صحبت نکنه افسرده میشه اما یک پسر اگه 24 ساعت با دوست دخترش صحبت نکنه با اون یکی دوست دخترش صحبت میکنه!

18-
پسر ها میدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین ازش متنفرن ولی دختر ها نمیدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین طرفدارشن!

19-
یک دختر اگه با دوست پسرش به هم بزنه دیگه با هیچ پسری دوست نمیشه اما یه پسر اگه با دوست دخترش به هم بزنه با 4-3 تا دختر دیگه دوست میشه!

20-
یه دختر اگه توی خیابون پسری ازش بپرسه ساعت چنده میگه:ساعت 7. اما یه پسر اگر یه دختر ازش ساعت بپرسه میگه :ساعت 7 و 2 دقیقه و 24 ثانیه,اینم شماره تلفن من ..... سر ساعت 9 منتظر تماستم!!!

21-
اگه یه دختر به یه پسر نگاه کنه , پسره فکر می کنه که خیلی خوش تیپه ولی اگر یه پسر به یه دختر نگاه کنه دختره فکر میکنه که پسره چقدر بی چشم و رو هستش!

22-
دختر ترشیده میشه اما پسر بلعکس رسیده تر میشه؛ نـــــــــــــــــــــه!!؟؟!!

23-
بعد از خوندن این مطلب پسرا اول 2 دقیقه فکر میکنن تا مفهوم مطلب رو بفهمند و چون بعد از دو دقیقه نمی فهمند می زنن زیر خنده و میگن خیلی باحال بود اما دخترا بعد از خوندن این مطلب 2 ساعت حرص می خورن و فکر میکنن به شخصیت دخترا توهین شده و در نهایت چون مفهوم این مطلب رو نفهمیدن به نویسندش میل میزنن و

 

 

۱





تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

۱٫یه زن نداریم که هر روز پامیشه میز صبحانه اماده باشه


۲٫یه زن نداریم لباسامون رو اتو بزنه

۳٫یه زن نداریم غصه ی چک فردامون رو بخوره

۴٫ یه زن نداریم واسه وام خونه طلاهاش رو بفروشه

۵٫یه زن نداریم وقتی میریم خونه ی مامانش برامون سفره بندازه بیا و ببین

۶٫یه زن نداریم وقتی میاد خونه ی مامانینا همش سر پا باشه

۷٫یه زن نداریم واسمون هفت رنگ ارایش کنه

۸٫یه زن نداریم تا ما نیایم شام نمی خوره

۹٫یه زن نداریم وقتی مریضیم پاشویمون کنه تا صبح هم بالا سرمون دعا کنه

۱۰یه زن نداریم تا چهلش نشده بریم یه زنه دیگه بگیریم

۱۱٫ یه زن نداریم وقتی بچه شلوغی می کنه بهش بگیم این چیه تربیت کردی

۱۲٫یه زن نداریم ندونیم چه طور بچه بزرگ شد و بی خوابی بکشه

۱۳٫یه زن نداریم غر بزنیم این چیه ناهار درست کردی؟

۱۴یه زن نداریم هم بیرون کار کنه هم تو خونه اخرشم بگیم اقساط این ماه و تو بده

۱۵٫یه زن نداریم با ما تیتیشی حرف بزنه نکنه تومونمون دوتا بشه

۱۶٫یه زن نداریم تکه کلامش باشه خدا ساییه تورو از سرم کم نکنه

۱۶٫یه زن نداریم خونرو بکنه دسته گل

۱۷٫یه زن نداریم ارث باباش بهمون برسه

۱۸٫یه زن نداریم تا از سر کار میاییم کتمونو از رو شونهامون برداره

۱۹٫ یه زن نداریم تو تابستو شربت زعفران و هندوونه دستش باشه تو زمستون اناره دون کرده و چایی داغش

 





تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION

قوانینی که نیوتن از قلم انداخت ::
اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد! قانون تلفن: اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچگاه اشغال نخواهد بود!
قانون تعمیر :
بعد از این که دستتان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد! قانون کارگاه: اگر چیزی از دست‌تان افتاد، قطعاً به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید! قانون معذوریت: اگر بهانه‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن پنچر شدن ماشین‌تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشین‌تان، دیرتان خواهد شد!
قانون حمّام:
وقتی که خوب زیر دوش خیس خوردید تلفن شما زنگ خواهد زد! قانون روبرو شدن: احتمال روبرو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید افزایش می‌یابد! قانون نتیجه: وقتی می‌خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی‌کند، کار خواهد کرد!
قانون تنفّر :
اگر در دانشگاه از کسی بدتان می آید،او چپ و راست جلوی شما ظاهر میشود! قانون بیومکانیک: نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد! قانون تئاتر: کسانی که صندلی آنها از راه‌روها دورتر است دیرتر می‌آیند! قانون قهوه: قبل از اولین جرعه از قهوه داغتان، رئیس‌تان از شما کاری خواهد خواست که تا سرد شدن قهوه طول خواهد کشید.
قانون پیش بینی اگه پیش بینی یک اتفاق ناگوار را برای خود در آینده ی نزدیک، کرده باشید و خودتان را برای آن آماده کرده باشید ، مطمئن باشید آن اتفاق به وقوع نمی پیوندد!قبل و بعد از ازدواج  زن در عربستان!!! Oh God! Thanks… در ایران: خاک بر سرت حلیمه! بازم دختر زاییدی؟!؟! در عربستان: نعم؟؟البنت؟؟؟؟!!! لا لا لا! أنا بد بخت! سنگ سار یا زنده فی القبر هذه الدختر!یه نامه واسه کسی که دوسش داری علاقه و محبّت شدیدی که سابقا به تو ابراز می کردم بیشتر می شود و هرچه تو را بیشتر می شناسمگلهای بهاری کوتاه بود امّا ازدواج ما سر بگیرد، تمام عمرخوشبخت خواهیم بود و حال لازم است که بگویممحبّت است و من تصمیم گرفتم برای همیشهیکی در میان بخوان!

 

 

 

 

 

 



 

 

 


مرد: آره، دیگه نمی‌‌تونم بیشتر از این منتظر بمونم! زن: می‌‌خواى من از پیشت برم؟ مرد: نه! فکرش رو هم نکن! زن: منو دوست داری؟ مرد: البته! زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟ مرد: نه! چرا چنین سوالى می‌‌کنی؟ زن: منو مسافرت می‌‌بری؟ مرد: مرتب! زن: آیا منو می‌‌زنی؟ مرد: به هیچ وجه! من از این آدما نیستم! زن: می‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟ . . .

.

.

: بعد از ازدواج:

 


متن را این دفعه از پائین به بالا بخوانید!!!






 

 


در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن! و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

در امریکا به او می گویند : فمنیست در ایران به او می گویند :تهمینه میلانی و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

در امریکا : احتمالاً او یک زن خیابانی و بی خانمان بوده. در ایران:احتمالاً شوهر غیرتی اش او را کشته در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است!

 

 

در امریکا اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و … تحصیل نمایند. در ایران اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و …. به شرط تفکیک جنسیتی تحصیل نمایند در عربستان اجازه دارند از بین بی سوادی و سنگسار یکی را برگزینند!

۵- مادر:

در امریکا: مادر و پدر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان هستند. در ایران: مادر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان است. در عربستان:فرقی نمی کند که مادر مسئول چیست چون در هر صورت سنگسار می گردد.

 

 

در امریکا:درخواست طلاق می دهد و نیمی از سرمایه شوهرش به او میرسد( زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی:دو هفته) در ایران:در خواست طلاق می دهد و در صورتی که هیچ ادعایی نسبت به نفقه و مهریه نداشته باشد میتواند از همسرش جدا گردد(زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: 14 الی 15 سال!) در عربستان:درخواست طلاق میدهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار کند!

 

 

در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد. در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد! در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!!

 

 

در امریکا:

 

 

در امریکا: طلاق …. در ایران: فحش، کتک ، اسید ، چاقو ، قتل ناموسی….. در عربستان: به دلیل دلخراش بودن صحنه ها از بیان آن عاجزیم...!!!!...



 

دروغ و بی اساس بوده و در واقع نفرت من نسبت به تو

روز به روز

به دورنگی تو نیز بیشتر پی می برم

و این احساس در قلبم جای می گیرد که بالاخره باید

از هم جدا شویم و دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم که

روزی شریک زندگی تو باشم.اگرچه عمر آشنایی ما مانند

در همین مدّت کوتاه توانستم به طبیعت پست و هوس های زشت تو پی ببرم و

بسیاری از صفات و اخلاق تو برایم روشن شده و مطمئن هستم که

این رفتار و طبع بدخوی تو بالاخره مرا بدبخت خواهد کرد.

اگر

را با پشیمانی خواهم گذراند و اگرچه پایان افسانه ی آشنایی ما جدایی بود، ولی جدا از هم

 

 

این موضوع را هیچ گاه فراموش نکن و مطمئن باش

این نامه را سرسری نمی نویسم و چه قدر ناراحت کننده و کشنده است که اگر

باز هم بخواهی در صدد دوستی با هم باشیم؛بنابراین از تو می خواهم

جواب نامه را ندهی،چون نامه تو سراسر

دروغ و تظاهر است.البتّه شاید به نظر خودت

 

 

تو و یادگاری های تلخ عشقت را فراموش کنم،چون دیگر به هیچ وجه نمی توانم

شریک زندگی تو باشم و تو را بسیار دوست داشته باشم.

حال خواهش می کنم اگر می خواهی حقیقت را دریابی،تمام سطرها را


 

 

۹- زنی به شوهرش خیانت کرد….

 

۸- تبریک میگم شما پدر شدید.بچتون یه دختره

 

۷- یک دختر 18 ساله:

 

۶- اگر زنی بخواهد از شوهرش جدا شود:

 

۴- زنان:

 

۳- اگر جسد زنی در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود:

 

2- اگر یک زن برای برابری حقوق زن و مرد تلاش کند:

 

1- اگر یک زن سیگار بکشد:

قبل از ازدواج:

 





تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی